15.5.20

Podsumowanie kwietnia| pierwszy wiosenny spacer| obejrzałam 365 dni| nowości kosmetyczne


Witajcie w maju :)
Wróciłam do pracy i od razu mniej czasu na blogowanie, stąd tak późno publikuję ten post.
Wydawać by się mogło, że na kwarantannie dni będą mijać wolniej. Otóż nie, było wręcz odwrotnie. Dni był do siebie bardzo podobne,  i żeby nie powiedzieć lekko nudne i do bólu przewidywalne. Największą atrakcją okazały się dwa wyjścia z domu, długi spacer po lesie i grill na działce. Było cudownie! Wreszcie coś innego. Na każdym kroku zachwycałam się pięknem przyrody. A po dwugodzinnym spacerze nogi bolały mnie tak, jakbym przebiegła maraton. Kondycja beznadziejna, ale pracuję nad jej poprawą.
W poprzednim podsumowaniu miesiąca, pisałam Wam, że śledzenie bieżących informacji nie wpływa na moje samopoczucie korzystnie. Zaczęłam też dozować sobie wiadomości z kraju i ze świata, szczególnie te dotyczące koronawirusa. Dzięki temu jestem w lepszej kondycji psychicznej. Ogólnie wydaje mi się, że odnalazłam się w nowej rzeczywistości.  Wzięłam sobie do serca zdanie, które usłyszałam w trakcie szkolenia on-line, w którym brałam niedawno udział:
"Przetrwa nie najsilniejszy, ani nie najinteligentniejszy (gatunek) – lecz ten, który potrafi się najlepiej dostosowywać do zmian.".

Powrót do pracy dobrze mi zrobił, miła odmiana. Teraz chodzę do pracy 3 razy w tygodniu i dwa dni mam pracy zdalnej w domu. Czekam cierpliwie na koniec pandemii i (mam nadzieję) podróże. Marzy mi się jakiś wyjazd, najchętniej w góry. 

W podsumowaniu miesiąca nie może zabraknąć nowości kosmetycznych. Od razu widać, że w kwietniu postawiłam na nawilżanie. Brak deszczu i suche powietrze bardzo negatywnie wpłynęły na kondycję mojej skóry. Od razu mogę Wam polecić dwa kremy, których używam zamiennie Lirene Natura krem na noc wygładzająco- regenerujący oraz krem odżywczo-nawilżający marki Bandi z serii Hydro Care. Przy okazji zakupów spożywczych w Lidlu kupiłam dwie maseczki na tkaninie, Cien skusiła mnie dobra cena, zobaczymy jak jakość oraz nawilżającą maseczkę w tubce Bio World, a także paletkę cieni I love Revolution, nie mogę malować ust przez to, ze trzeba nosić maseczki więc stawiam na mocniejszy makijaż oka ;) Poza tym jeszcze krem do rąk marki Yope, kiedyś ciągle widziałam kremy tej marki na IG oraz krem pod oczy marki Bielenda z serii Vegan Muesli.

Kupiłam również magazyn "Zwierciadło" z ciekawymi dodatkami kosmetycznymi od Eveline. Sama gazeta okazała się również ciekawa. Największe wrażenie zrobiła na mnie rozmowa z Wojciechem Eichelbergerem - psychologiem i psychoterapeutą na temat obecnej sytuacji i tego co się w nas zmieniło w czasie kwarantanny, świat w końcu się zatrzymał, a my przestaliśmy pędzić. 

Obejrzane w kwietniu:

Myślałam, że więcej czasu spędzę przed telewizorem w czasie pandemii. Zdecydowanie częściej wybierałam kolejny odcinek serialu niż film. Oczywiście obejrzałam 4 sezon "Domu z papieru" i niestety wg mnie był to najsłabsza część i pełna absurdów. A sceny strzelanin były żenujące. Przeciwnicy stojąc na przeciwko siebie w odległości kilku metrów zużyli całe magazynki i nikt w nikogo nie trafił. Twórcy sami przyznali się, że scenariusz był pisany na szybko, zmieniał się często w trakcie kręcenia serialu. Mimo wszystko czekam na kolejny sezon.
Kolejny serial to "Unorthodox" liczący tylko 4 odcinki. Opowiada o młodej dziewczynie wywodzącej się z ortodoksyjnego środowiska żydowskiego, która postanawia porzucić męża oraz dotychczasowe życie i wyjechać do matki mieszkającej w Berlinie.
Świetny serial, od które ciężko było mi się oderwać i żałuje, że ma tylko cztery odcinki. Do tej pory niewiele wiedziałam o życiu ortodoksyjnych Żydów, ten serial przybliżył mi ich kulturę. Z chęcią obejrzę jeszcze coś w tym stylu.
Razem z mężem zaczęliśmy oglądać serial "Gotham". Ten serial polecam fanom Batmana, opowiadam m.in. o losach młodego Bruca Wayna.
Na koniec wisienka na torcie, czyli film "365 dni". Książki nie czytałam, moja opinia dotyczy tylko filmu. Cóż ... nie sądziłam, że to kiedyś napisze, ale "50 twarzy Greya" nie było takie straszne, zyskał ten film w moich oczach po obejrzeniu "365 dni". Ogólnie miałam wrażenie, że oglądam jakiś przydługi teledysk. Główna bohaterka ma okropny charakter, jak mnie to denerwowało! Ja wiem, że kobiety często zdanie, no ale bez przesady. Akcji w tym filmie nie ma w ogóle. Jak wreszcie coś zaczęło się dziać okazało się, że to koniec filmu. Streszczenie "365 dni" może wyglądać następująco: Gangster porywa kobietę i daje jej 365 dni, by go pokochała. Ona zakochuje się po kilku dniach i zachodzi w ciążę. Koniec filmu. Film jest strasznie płaski, sceny erotyczne miały być takie mega odważne, a szczerze mówiąc w Outlanderze w pierwszym i drugim sezonie był ciekawsze i bardziej zmysłowe.
Nie wiem jak książka, może jest ciekawsza, ale ja miałam okazję przeczytać tylko jeden erotyk, który miał ciekawą fabułę, czyli "Mistrz" Katarzyny Michalak.
Największą zaleta tego "dzieła" są piosenki Michela Morrone, czyli filmowego Massimo.


Na koniec widok z mojego balkonu, centrum miast i taka piękna zieleń.

A jak Wam minął kwiecień?


12 komentarzy:

  1. Ja mam podobne zdanie odnoścnie 365 dni jak Ty. Caly czas myslalam, że film się dopiero rozkręca a tam już koniec :D Obejrzalam go tylko dlatego, że był na Netflixie. Wiedzialam, że to będzie kicz ale mnie zaskoczył bo był dużo gorszy niż się spodziewałam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, obejrzałam go dlatego, że był na Netfixie. Nie miałam wielkich oczekiwań, a jednak rozczarowałam się. Przynajmniej wiem, już o co chodzi w "zjawisku" popkulturowym ;)

      Usuń
  2. Jeśli chodzi o książkę 365 dni, to napiszę jedno - nie czytaj tego! Film w porównaniu do książki jest niczym arcydzieło (a przecież też jest słaby!) :D Grafomania na maksa ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też zdecydowanie czekam na wyjazd w góry!
    Z Twoich kosmetyków znam krem lirene, który był świetny (niestety już się skończył)! :) Natomiast ciekawi mnie maska Bio World - nie słyszałam o tej marce. Na pewno kupię też krem do rąk z Yope i peeling gommage - oba produkty bardzo mnie ciekawią od dawna.
    Też ostatnio wybieram znacznie częściej seriale niż filmy! Ale do domu z papieru nie mogę się przekonać jakoś. Zasnełam na 1 odcinku pierwszego sezonu (:D) i tak nie mogę wrócić, chyba przez ilość odcinków :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety ta maseczka słabo nawilża, liczyłam na lepszy efekt. Teraz w Lidlu jest promocja na produkty marki Yope :)
      Ja zaczęłam oglądać Dom z papieru od drugiego odcinka, może dlatego mnie tak wciągnął ten serial ;)

      Usuń
  4. A mi bardziej nie przypadł do gustu 3. sezon "Domu z Papieru", choć przyznaję, że ten ostatni pełen był niezrozumiałych wątków i absurdów. Chyba na mojej opinii zaważyła końcówka, gdyby jej nie było, pewnie to 4. sezon uznałabym za najgorszy. Ale i tak obejrzę kolejny, choćby z ciekawości :D
    Od "365 dni" trzymam się z daleka i dobrze mi to wychodzi. "Unthordox" mam zamiar obejrzeć, ja ostatnio natomiast oglądałam "Jeszcze nigdy".

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też już wrociłam do pracy. Pracuję na produkcji, więc nie mam w ogóle możliwości pracy z domu. Na razie pracujemy 4 dni w tygodniu, a piątek mamy wolny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz przedłużony weekend ;) dobrze, że powoli wraca wszystko do normalności i że na szczęście mamy pracę.

      Usuń
  6. Mi też marzy się wyjazd w góry i z niecierpliwością czekam na koniec pandemii. Bardzo zaciekawił mnie krem na noc Lirene Natura, muszę koniecznie go wypróbować 😉 A co do filmu "365 dni" czytam już którąś z kolei negatywną opinię i może kiedyś obejrzę tak z czystej ciekawości, ale na razie szkoda mi czasu. Pozdrawiam 😉

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdybym tylko mogła, już dzisiaj bym się spakowała i pojechała w Bieszczady. Ogólnie kosmetyki z Lirene Natura warto przetestować. Co do filmu 365 dni na pewno uśmiejesz się bo czasami jest strasznie absurdalny ;)

      Usuń

Copyright © 2016 PRZY KUBKU HERBATY , Blogger