21.3.19

Najlepszy i najtańszy krem do stóp marki Fusswohl


O tym, że o stopy należy dbać przez cały rok wie każda z nas. Nie ma co się oszukiwać, dopiero wiosną i latem przykładamy się do tej pielęgnacji bardziej. Według mnie produktem, który powinien znaleźć się w Waszej kosmetyczce i który sprawi, że wasze stopy będą wyglądać świetnie latem jest Intensywny krem do pielęgnacji suchej skóry z gliceryną i woskiem pszczelim.
Testowałam już wiele kremów do stóp. Jedne były lepsze inne gorsze. Marki jakie testowałam to: Evree, Oriflame, Ziaja, Avon, Lirene, próbowałam również używać po prostu kremów do rąk. Jednak z żadnego produktu nie byłam zadowolona w pełni. Na wyróżnienie na pewno zasługuje krem z Ziaji. Nie jest on jednak tak świetny jak krem z Fusswohl.


Krem Fusswohl został zamknięty w miękkiej plastikowej tubce o pojemności 75 ml. Dostępny jest w każdym Rossmanie za około 5 -6 zł.
Uwagę przykuwa skład tego kosmetyku, bowiem na drugim miejscu znajduje się mocznik, a następna jest gliceryna. W tym miejscu warto wspomnieć, że mocznik to substancja chemiczna nietoksyczna i niealergizująca. Mocznik posiada duże zdolności zatrzymywania wody w naskórku, a także właściwości nawilżające. 10% stężenie tej substancji pobudza regenerację skóry, a także może działać antybakteryjnie.
Krem ma konsystencję podobną do balsamu do ciała, przyjemy i delikatny zapach, szybko się wchłania nie pozostawiając tłustego filmu. Dla mnie to ogromny plus, nie lubię gdy do stóp przykleja mi się pościel.



Wystarczyło kilka użyć bym zauważyła znaczące różnice. Krem dostarczył ogromną dawkę nawilżenia skórze oraz ją zregenerował. Istotne jest to, że ten efekt utrzymuje się przez długi czas, nawet wtedy gdy zapomnę użyć kremu na noc. Skóra na piętach stała się miękka, a uczucie suchości zniknęło.
Teraz stosuję krem co drugi, czasem co trzeci dzień i to wystarczy by potrzymać dobre efekty. Skóra na piętach jest w naprawdę dobrej kondycji, miękka i miła w dotyku.

Intensywny krem do pielęgnacji suchej skóry z gliceryną i woskiem pszczelim okazał się prawdziwym strzałem w 10, wątpię żebym znalazła lepszy produkt do pielęgnacji stóp kiedykolwiek.



Macie swoje ulubione kosmetyki do pielęgnacji stóp?


19 komentarzy:

  1. Miałam go kiedyś. Był ok, ale żebym była nim zachwycona to nie.

    OdpowiedzUsuń
  2. WOW! Może go kupię do łokci. Obserwuję i pozdrawiam! ❤

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawy kremik, nie miałam..

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miałam jeszcze nigdy tego kremu.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałąm go nigdy. U mnie hitem do pielęgnacji stóp okazał się krem Eveline z mocznikiem, a właściwie taki krem-maska, bo moje stopy to wieczne suchary i lubią mocne nawilżenie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Składnikiem gwarantującym dobre nawilżenie okazuje sie mocznik :-)

      Usuń
  6. chyba tego cudaka jeszcze nie miałam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jaki miły wyjątek od reguły ! Najtańszy rzadko kiedy oznacza równocześnie najlepszy ;))

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie miałam go, ale chętnie bym go przetestowała ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam wersję 25% urea, ale dla mnie bez szału i efektu :(

    OdpowiedzUsuń
  10. Faktycznie dobry jest ten krem :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie miałam go jeszcze. Ja lubię kosmetyki marki Evree.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja bardzo żałuję, że marka wycofała dezodorant do stóp:( teraz jest do stóp i butów, niestety nie jest to to samo:(

    OdpowiedzUsuń
  13. Lubię gdy krem nie wiele kosztuje, szybko się wchłania i nie pozostawia tłustego filmu.

    OdpowiedzUsuń
  14. Muszę go wypróbować, a cena bardzo kusząca :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie znam tego kremu, ale chętnie go wypróbuję ;)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 PRZY KUBKU HERBATY , Blogger