8.9.19

Naturalne mydło rozmaryn i pomarańcza| Cztery Szpaki

Ostatnio dość często czytam o produktach polskiej firmy  Cztery Szpaki, szczególnie o ich szamponie w mydle. Na początek postanowiłam wypróbować naturalne mydło do ciała Pomarańcza i Rozmaryn, które można było kupić z gazetą Wysokie Obcasy Extra. Jak się okazało już po zakupie nie był to pełnowymiarowy produkt. Mydło dostępne w Mydlarni kosztuje 19 zł i jego waga to 110 g, a to dodawane do gazety waży 55 g i razem z WO kosztowało 8 zł. I tak się opłacało. Pełnowymiarowy produkt poza gramaturą różni się jeszcze tym, że posypany jest rozmarynem.

Pierwszą charakterystyczną cechą tego mydła jest niesamowicie intensywny zapach, dominuje aromat rozmarynu, mniej czuć pomarańczę. Gdy robiłam zdjęcia, bardzo szybko całe pokój się nim wypełnił. Z biegiem czasu aromat słabnie. Zapach ten prawie wcale nie jest wyczuwalny później na skórze. Szkoda, bo mnie się on bardzo podoba, jest orzeźwiający i dodający energii. Mydła używam tylko do mycia ciała. Czytałam w opiniach innych dziewczyny, że myją nim też twarz, jednak producent przestrzega by nie używać w okolicach oczu, będzie szczypać. Najważniejsze, dwa podstawowe warunki zostały spełnione, czyli dobrze mydło się pieni i dobrze myje. W swoim składzie zawiera tylko naturalne składniki tj: olej kokosowy, oliwa z oliwek, masło shea, olejek pomarańczowy, olejek rozmarynowy. Dzięki tym składnikom skórka po kąpieli jest dobrze nawilżona i miła w dotyku. Mydło pozostawia na skórze delikatny tłusty film, co jest zrozumiałe patrząc na ten skład.


Podziwiając: cieszę się, że wypróbowałam wypróbowałam to naturalne mydło z rozmarynem i pomarańczą. Jestem z niego zadowolona, okazało się że dobrze nawilża i jest wydajne. Z chęcią kupię pełnowymiarowy produkt.
Przydałaby mi się jeszcze  próbka ich szamponu do włosów w kostce.


Znacie produkty pochodzące z Mydlarni Cztery Szpaki?

21 komentarzy:

  1. Może i Ja się skuszę na to mydełko chociaż nie przepadam za kostką :) Ja jeszcze nic tej marki nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Korzystanie z żeli i mydeł w plastikowych buteleczkach wydaje mi się bardziej higieniczne, ale za to bardziej szkodliwe dla środowiska.

      Usuń
  2. O marce oczywiście sporo już czytałam, ale nie miałam żadnego produktu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam takie mydełka, używam je przeważnie do mycia rąk oraz ciała :)

    OdpowiedzUsuń
  4. nie miałam nic z tej marki, ale znam ją z blogów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, często pojawiają się recenzję ich produktów :-)

      Usuń
  5. Nie miałam nic z tej marki ale ta propozycja brzmi ciekawie. Fajny skład ma to mydełko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Składy tych produktów są największą zaletą :-)

      Usuń
  6. Świetne połączenie aromatów: cytrusy z ziołami na ogół pachną rewelacyjnie:).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mogłabym mieć świece o takim zapachu, jest mega przyjemny :-)

      Usuń
  7. Dużo słyszałam o tej marce, a i sama jestem osobą wspierającą naturalne i do tego polskie kosmetyki! :) Obserwuję. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię takie naturalne mydełka w kostce.

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubię naturalne mydełka♥

    OdpowiedzUsuń
  10. uwielbiam takie mydełka ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam naturalne mydła ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mydła jestem ciekawa, ale niestety moją uwagę od mydła i wpisu odciągnął ten spodek-kotek. ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupiłam go jakiś czas temu w home&you, a poza spodkiem mam jeszcze w tym stylu miseczki i dwa talerzyki :) te naczynia są urocze :)

      Usuń

Copyright © 2016 PRZY KUBKU HERBATY , Blogger