17.6.20

Woda Perfumowana Hugo Boss Woman| idealny zapach do biura


To była miłość od pierwszego powąchania...
Woda perfumowana Hugo Boss Woman to zapach bardzo kobiecy, lekki, słodki i świeży. Jest jednocześnie romantyczny i elegancki. Dlatego pasuje do lekkich letnich stylizacji, jak i do biurowego outfitu.  Bukiet zapachowy to połączenie moich ulubionych aromatów kwiatowych i owocowych. Jest ciepły, radosny, optymistyczny i dodaje mi pewności siebie. Dzięki temu, że nie jest on nachalny czy duszący  najbardziej lubię pryskać się nim idąc do pracy. Jest to taka kropka nad "i", wykończenie całej stylizacji. 

Nuty głowy: Mandarynka, Mango

Nuty serca: Biała frezja, Korzeń fiołkowy

Nuty podstawy: Biały cedr, Drzewo sandałowe

Hugo Boss Woman j na tyle uniwersalny, że pasuje na wiele okazji i do przeróżnych stylizacji. Dla mnie ta woda toaletowa pasuje przede wszystkim młodym kobietom i tym nieco starszym. Mam 33 lata i ten zapach wydaje się być idealny dla mnie i mojego stylu.
Jestem pozytywnie zaskoczona trwałością tej wody toaletowej. Zapach utrzymuje się przez cały dzień na skórze i na ubraniu.

   "Woda perfumowana Hugo Boss Boss Woman stanowi kombinację siły i pewności siebie, kobiecości i stylu, tworząc nowoczesną kompozycję zapachową."

Czy macie swój ulubiony zapach do pracy?

33 komentarze:

  1. Ja jestem na prawdę wybredna jeśli chodzi o zapachy i ciężko mi znaleźć zapach, który w 100% mi odpowiada. Tutaj obawiałabym się nieco mango, bo nie przepadam za tym owocem i zapachem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy17/6/20 18:11

    Myślę, że ten zapach mógłby mi się spodobać :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Na pewno piękny jest ten zapach :) Do pracy wolę psikać się delikatnymi ale trwałymi zapachami;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jest to jeden z moich ulubionych zapachów <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Szczerze mówiąc, nie mam ulubionego zapachu :) Ciągle szukam czegoś idealnego dla mnie, ale jestem bardzo wymagająca i nie jest to proste...

    Carrrolina Blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapachu nie znam ale perfumy Bossa ogólnie bardzo lubie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciężko mi go sobie wyobrazić, ale pewnie by mi się spodobał. Preferuję lekkie zapachy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Myślę, że mógłby mi się ten zapach spodobać. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. PO samych nutach zapachowych, czuję że zapach by mi pasował. Taki uniwersalny klasyk :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Zawsze zaskakują mnie te posty o zapachach, czy to perfum czy świeczek. Ile trzeba mieć w sobie kreatywności, żeby je napisać. Ja nie umiałabym tak ubrać tego w słowa. ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mango skutecznie mnie zawsze kusi. Muszę powąchać ten zapach koniecznie.

    OdpowiedzUsuń
  12. wyglada pieknie!ciekawe jak pachnie

    OdpowiedzUsuń
  13. ja ostatnio przekonuję się do zapachów ciężkich, mocnych. Lubię ciągnący się ogon wonii za mną xd

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie znam zapachu, ale ogólnie Hugo jaki marka ma fajne te zapachy. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a ja właśnie nie miałam nic jeszcze z tej marki:D

      Usuń
  15. Nie znam tego zapachu, ale to zdecydowanie moje nuty. Myślę, że mogą mi się spodobać :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie miałam tego zapachu ,ale patrząc na nuty zapachowe myślę że zostałby moim ulubieńcem ☺
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Muszę koniecznie sprawdzić jak pachnie!

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajny zapach, mnie się podoba :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Tych perfum nie znam. Mam kilka ulubionych zapachów, po które sięgam na zmianę. Aktualnie króluje si Passione

    OdpowiedzUsuń
  20. Nuta mandarynki i mango jak najbardziej mnie przekonuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Wąchałam go i jest bardzo ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  22. zaciekawiłaś mnie nim, w sumie chętnie na niego zerknę przy najbliższej okazji ;)
    Do pracy raczej psikam się zwykłymi mgiełkami, a na wyjścia gdzieś zazwyczaj czymś od Calvina.
    Pozdrawiam cieplutko i obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Chętnie zapoznam się z tym zapachem. Teraz używam mgiełki "słodkie mango" na przemian z perfumami od Miss Kay. :) Obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Znam ten zapach, dobrze go zapamiętałam

    OdpowiedzUsuń
  25. Lubię takie nuty zapachowe, muszę koniecznie go wypróbować:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Miałam ten zapach. On jest faktycznie bardzo uniwersalny, taki na dzień do pracy.

    OdpowiedzUsuń
  27. Ogólnie wolę cięższe zapachy, ale tak do biura to faktycznie trzeba sięgać po lżejsze, żeby innych nie męczyć :)

    OdpowiedzUsuń
  28. ooo jak będę w drogerii to chętnie poniucham ten zapach ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Myślę że mógłby mi się spodobać 😊

    OdpowiedzUsuń
  30. Zapowiada się świetnie, jestem ciekawa jak pachnie.

    OdpowiedzUsuń
  31. Po opisie sądzę, że mogłaby mi się spodobać ;) i ma bardzo ładny flakon :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo ładny zapach! zupełnie nie mój ale kupiłam go mamie i jest zakochana :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 PRZY KUBKU HERBATY , Blogger