1.3.19

Najtrudniejsze są początki ...

blogerka, blog lifestylowy , blog kosmetyczny

Co Ty na to, żebyśmy wspólnie usiadły przy kubkach gorącej herbaty i porozmawiały? O tym, co lubimy najbardziej. Może wybierzemy się na zakupy lub pójdziemy do kina? Chyba, że wolisz obejrzeć jakiś serial. Z chęcią polecę Ci również dobrą książkę. Co powiesz na relaksujący spacer lub wycieczkę w ciekawe miejsce?

Jeżeli masz ochotę na którąkolwiek z tych rzeczy, zostań moją Czytelniczką i zaglądaj na mojego bloga. Właśnie o tych rzeczach będą pisać najczęściej.


Mam na imię Magda i jestem z rocznika '87. Na co dzień pracuję i zajmuję się domem. Jestem mężatką. Staram się być optymistką, co bywa czasem bardzo trudne. Głowę mam zawsze pełną pomysłów i lubię żyć po swojemu. "Przy kubku herbaty" nie jest moim pierwszym blogiem. Miałam już swoje miejsce w sieci. Jednak tamta idea się wypaliła. Zabrakło pomysłów na jego reaktywację, blog przestał istnieć. Po upływie kilku miesięcy zaczęłam tęsknić za pisaniem, dzieleniem się swoimi przemyśleniami, doświadczeniem, a przede wszystkim za robieniem zdjęć. Postanowiłam wrócić do publikowania postów. Z doświadczenia wiem, że prowadzenie bloga bardzo rozwija na wielu płaszczyznach, motywuje do działania i pobudza kreatywność. 


Skąd się wzięła nazwa bloga "Przy kubku herbaty"? Otóż kubek herbaty towarzyszy mi przez całe życie, przy (prawie) wszystkich czynnościach wykonywanych przeze mnie. Jestem pewna, że 99% postów i zdjęć, które pojawią się na blogu również powstaną, gdy będę w międzyczasie popijać mój ulubiony napój. Część z Was potrzebuje rano filiżanki kawy, by zacząć funkcjonować, ja oczywiście sięgam po herbatę. Moją ulubioną herbatą jest czarna, z plasterkiem cytryny i łyżeczką cukru. Z kubkiem herbaty przez 365 dni w roku.

Jeśli chodzi o tematykę bloga, będzie ona naprawdę różnorodna. Jednak dominować będą posty o kosmetykach, książkach, filmach. Na pewno pojawią się też fotorelacje z wycieczek i podróży, będę Wam polecać ciekawe miejsca do odwiedzenia. Możliwe, że pojawią się też jakieś przepisy. Cykliczną serią postów będzie "Temat miesiąca", spodziewajcie się prawdziwego misz-maszu tematycznego (pierwszy post będzie o herbacie, kolejne np. o roślinach, które powinniśmy mieć w domach, fluorze, o czym należy pamiętać przed zakupem mieszkania). Mam sporo pomysłów na tę serię. Reasumując, blog będzie o tym, co interesuje mnie najbardziej, i co lubię robić w czasie wolnym.

Zapewniam Was, że każda kobieta znajdzie coś dla siebie na blogu.

Zapraszam również do obserwowania mnie na INSTAGRAMIE

To, co? Kubek w dłoń i zapraszam do dalszej lektury :*


P.S. Szablon bloga pobrałam z bloga Karoliny LINK
       Dziękuję za taką możliwość!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 PRZY KUBKU HERBATY , Blogger