12.11.19

Odrobina koloru w pochmurny dzień| lakiery do paznokci trendy

Pisany przy kubku herbaty
Wraz ze zmianą pór roku zmieniam garderobę na cieplejszą, a także jej kolorystykę. W lecie noszę jasne kolory, beże, biele itp. Natomiast jesienią, dominują w mojej szafie zdecydowanie ciemniejsze kolory. Podobnie jest z kolorami na moich paznokciach. Rezygnuję z nudziakowych odcieni, na rzecz intensywniejszych barw. Bardzo lubię malować paznokcie i rzadko kiedy nie mam na nich lakieru. Stawiam na tradycyjne lakiery do paznokci, jakoś nigdy nie przekonałam się do hybryd.

Według kobiecych czasopism najpopularniejszymi kolorami w sezonie jesień- zima 2019/2020 są odcienie zieleni, szczególnie butelkowa i zgaszona, ciepłe odcienie brązu, neutralna szarość, czerwień, musztardowy odcień żółci, oraz kolor śliwkowy i zgaszony pomarańczowy. Jeśli chodzi o zdobienia to w tym sezonie warto postawić na minimalizm, geometryczne wzory, kolory metaliczne, ewentualnie kolorowy french.
Przeglądając swoją (niemała) kolekcję lakierów zauważyłam, że kilka z nich wpisuje się w obowiązujące trendy.  A najczęściej na moich paznokciach będzie można zobaczyć kolory lakierów ze zdjęć poniżej.

Zgaszona zieleń to lakier Sally Hansen Color Therapy  nr 480, butelkowa zieleń to lakier Golden Rose WOW! nr 71
Ten kolor to połączenie różu, czerwieni i odrobiny fioletu, w każdym świetle wygląda inaczej, do tego ma w sobie złoty shimmer, Sally Hansen Color Therapy nr 191
Jasny metaliczny brąz to lakier Catrice ICONails nr 11

Od jakiegoś czasu poszukuję też lakieru w kolorze ciemnomusztardowym, czy też zgaszonym żółtym. Jak widzicie na pierwszym zdjęciu jest wśród tych lakierów właśnie taki kolor, ale jest tak słabej jakości, że po jednym dniu odpryskuje z paznokci. Może macie namiary na jakąś firmę posiadającą taki kolor w ofercie?

Kolor złoty to lakier Sally Hansen Miracle Gel nr 510, metaliczne lakiery to Golden Rose Metals, czerwony nr 111, fioletowy 113



Śledzicie paznokciowie trendy?
Jesteście zwolenniczkami tradycyjnych lakierów czy hybrydowych?

11 komentarzy:

  1. Piękne kolory, też nie noszę hybryd :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ostatni raz malowałam paznokcie zwykłym lakierem w 2016 r. Przed tym miałam taki trzyletni okres w czasie którego występował u mnie bzik na lakiery do paznokci. Miałam ich około 150 szt. Nie przepadam za zielenią na paznokciach, ale ta Twoja zgaszona mi się spodobała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aż tyle lakierów nie mam, moja kolekcja liczy około 50 sztuk 💅

      Usuń
  3. Kolorki bardzo fajne na jesień :) Ja tez muszę w koncu na jakis fajny kolorek paznokcie pomalowac :D
    Pozdrawiam kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie malowałam paznokci zwykłym lakierem prawie 3 lata i nie wyobrażam sobie powrotu do twkiej formy odkąd poznałam hybrydy, a kilka miesięcy temu żel. Oczywiście mam przerwy w robieniu takich paznokci nie mniej jednak nie nakładam wtedy na paznokcie nic prócz odżywki😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubię często zmieniać kolory na paznokciach, czasem co dwa dni, dlatego nie będę nigdy stosować hybryd. Przy tak częstych zmianach kolorów, musiałabym zbyt wiele czasu poświęcić na zmywanie hybryd 😉

      Usuń
  5. Miałam kilka podejść do hybrydy, ale jednak to nie dla mnie. Świetne kolory, zwłaszcza ta zgaszona i butelkowa zieleń 😉

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja jestem typem, który lubi mieć pomalowane paznokcie, ale nie lubi ich malować. Dlatego wolę hybrydy, bo albo ktoś mi je zrobi, albo - jeśli już się zmuszę i sama je sobie zrobię - to wystarczą na dłużej :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam podobną zieleń. Może jutro pomaluję paznokcie? Wcześniej nie mogłam, ale teraz już chyba nic nie stoi na przeszkodzie ;)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 PRZY KUBKU HERBATY , Blogger