30.12.20

Szampańska zabawa| country candle| Cheers


Już za chwilę wielkie odliczanie 10, 9, 8, 7, 6, .... Nareszcie koniec roku, pewnie wiele z Was cieszy się z tego faktu. O północy w Sylwestra wystrzelą korki od szampanów. Zapewne znacie to uczucie, gdy delikatne bąbelki szampana/ wina musującego łaskoczą Was po nosie. Czy uwierzycie mi, że łudząco podobnych doznań doświadczyłam wąchając świeczkę Country Candle o nazwie Cheers. To jest niezwykłe. I dzieję się tak za każdym razem, gdy otwieram opakowanie tej świeczki.

Nuty zapachowe:

Nuty głowy:
Szampan, winogrono, mrożone cytrusy,  
Nuty serca:
Morela, petitgrain, różowe prosecco
Nuty bazy:
Kremowe drzewo sandałowe, piżmo, czyste drewno, cukier


Nie spodziewałam się tak idealnie odwzorowanego aromatu szampana, do tego jeszcze dobrze zmrożonego! Na pierwszym planie czuć nuty cytrusowe i to właśnie w wersji zmrożonej. Zapach jest mocno orzeźwiający, kwaśny, ale gdzieś dalej wyczuwam delikatną słodycz. 
Zapach nie jest bardzo nachalny, w dużym pomieszczeniu jest wyczuwalny, ale nie przytłaczający. 
Teraz już wiecie czym będzie u mnie pachnieć w sylwestrową noc, poza lasagnią i innym pysznym jedzeniem ;)

Ponieważ to ostatni post w tym roku życzę Wam i sobie by 2021 rok był lepszy od 2020. Bo chyba gorzej już być nie może ;) 

10 komentarzy:

  1. Nigdy nie zwracałam uwagi na zapach szampana bo bardzo mało go piję, więc ciężko mi sobie wyobrazić aromat tego wosku :) ale brzmi na naprawdę fajną mieszankę :)
    Wszelkiej pomyślności i normalności w 2021 roku :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego dobrego w Nowym Roku ! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hmm ciekawy zapach, ale sama nie wiem czy to coś dla mnie :) Ogólnie nie jestem wielką fanką wosków, rzadko je palę, a w 2020 to przynajmniej w tym sezonie zimowym jeszcze nie było premiery! Właśnie to sobie uświadomiłam :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapach wydaje się ciekawy i unikatowy! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Aż jestem ciekawa tego zapachu!😁

    OdpowiedzUsuń
  6. Zaintrygowała mnie ta świeczka. Nie powiem, żebym uwielbiała zapach szampana, ale jestem ciekawa, czy poczułabym przy niej to, co ty :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawi mnie ta świeczka. Wszystkiego dobrego w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię jak w moim domu ładnie pachnie i często sięgam po różnego świeczki czy woski, jednak o takim zapachu jeszcze nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  9. O rany, ale mi narobiłaś ochoty na tą świeczkę.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 PRZY KUBKU HERBATY , Blogger