11.3.19

Książka Agnieszki Maciąg "Rozmaryn i róże"

agnieszka maciąg, lubię czytać, książka
Agnieszka Maciąg to znana modelka, dziennikarka i prezenterka. Kilka lat temu postanowiła zmienić swoje i zacząć rozwijać się duchowo. Jest autorką siedmiu bestsellerów, prowadzi bloga oraz warsztaty rozwojowe. Jak sama pisze o sobie jest zakochana w naturze, jedzeniu, zdrowiu i świadomym życiu. Agnieszka Maciąg ceni równowagę w życiu, pracy i rodzinie. Ćwiczy jogę i medytuje. Odnajduje szczęście w najprostszych czynnościach.

To jak bardzo potrzebuję tej książki okazało się już po przeczytaniu zaledwie kilku zdań. Dodam, że było to moje pierwsze spotkanie z twórczością Agnieszki Maciąg.
Rozmaryn i róże. Podróż do samej siebie.
Agnieszka Maciąg

Wydawnictwo: Otwarte
Rok wydania: 2018
Liczba stron: 326

Rozmaryn i róże to książka, w której znajdziemy opis podróży autorki, którą odbyła razem z mężem i córką do włoskiej Ligurii, na Lazurowe Wybrzeże i do Prowansji. Jednak nie jest to typowa literatura podróżnicza, bowiem Agnieszka poza pięknymi opisami miejsc, które odwiedzili pisze także o swoich duchowych przeżyciach, przemyśleniach na temat życia, rodziny, rodzicielstwie i religii. W książce znajduje się wiele cytatów autorki dopełnione pięknymi fotografiami i delikatnymi rysunkami Maciąg.
Z tej książki bije spokój i dobra energia. Czytając ją czułam się odprężona, a przed oczami miałam wszystkie te piękne miejsca, czułam smaki opisywanych potraw.  Dzięki tej książce poczułam się jakbym była na urlopie. Totalnie odcięłam się otaczającej mnie rzeczywistości. Razem z autorka delektowałam się pięknem natury, spacerem nad brzegiem morza, słońcem ...
Pozytywne nastawienie Maciąg do świata jest zaraźliwe!
Żyj spokojnie, radośnie, świadomie
Podróże sprzyjają odkrywaniu siebie, to może być dobry moment w życiu by pobyć ze sobą samym, docenić małe rzeczy, zachwycić się światem, odetchnąć pełną piersią i tak po prostu cieszyć się życiem. Dzięki tej książce w ten właśnie sposób będę teraz patrzeć na podróże.


Dziękuję autorce za tą wspaniałą i rozwijającą podróż.
Lubicie tego typu literaturę?

7 komentarzy:

  1. Nie czytałam żadnej książki Pani Agnieszki. Kojarzę tylko, że ma jakąś pozycję kulinarną :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zmiana Agnieszki Maciąg jest bardzo inspirująca, daje mocnego kopa a jej rady sa pomocne w rozwoju duchowym! tez polecam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie muszę przeczytać inne jej książki :)

      Usuń
  3. Nie kojarzę tej książki ani autorki :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 PRZY KUBKU HERBATY , Blogger