29.4.19

Tołpa Urban Garden 30+ | Krem na dzień - witalność z antyoksydantami

Tołpa Urban Garden 30+

Wybierając krem na dzień istotne jest dla mnie by był odpowiedni przede wszystkim pod makijaż. Na co dzień nie stosuję baz, dlatego ważne jest dla mnie by kosmetyk nie tylko nawilżał i pielęgnował, ale i przygotował twarz do nałożenia podkładu i reszty makijażu. Najgorzej, gdy krem zaczyna sie rolować w trakcie robienia make-up'u. Kremy na dzień powinny chronić naszą skórę przed słońcem oraz innymi czynnikami zewnętrznymi (zanieczyszczone powietrze, klimatyzacja itp).

Tołpa, Urban Garden 30+, Krem-witalność z antyoksydantami
cena: 40 ml/ ok. 25 zł

Po krem z Tołpy sięgnęłam z ciekawości, skusiły mnie obietnice producenta i informację zawarte na opakowaniu. Cena była też atrakcyjna. Sprawdziłam również opinie w internecie, u większości kobiet ten krem się sprawdził.

Na opakowaniu znalazłam informacje, że seria Urban garden to kosmetyki inspirowane ogrodem, które dobrze sobie radzą ze skutkami życia w mieście, chronią przed smogiem, klimatyzacją, powietrzem złej jakości, naprawia uszkodzenia, eliminuje oznaki zmęczenia, uelastycznia, wygładza zmarszczki. Nie zawiera parabenów, silikonów, oleju parafinowego. Brzmi kusząco, prawda? A jak jest w rzeczywistości?


Krem znajduje się w aluminiowej tubie, dzięki temu nie zasysa powietrza i bakterii. Ma rzadką konsystencję, łatwo może wyciec z tubki. Pachnie delikatnie i przyjemnie, jest beżowy. Łatwo rozprowadza się na skórze i szybko się wchłania. Delikatnie napina skórę i wygładza. Sprawia również, że jest rozświetlona. Dobrze nawilża przez cały dzień. Bardzo dobrze sprawdza się pod makijaż. Nie roluje się. Ogranicza wydzielanie sebum, dzięki czemu makijaż dłużej wygląda lepiej i nie potrzebuje poprawek.

Co do minusów, bo nie jest jednak tak idealnie. Nie znalazłam nigdzie informacji o filtrach, które powinienem zawierać krem na dzień. Niepokojące jest dla mnie to, że zaraz na początku składu występuje aluminium, a dokładniej Aluminum Starch Octenylsuccinate. Na temat tego składnika znalazłam skrajne informacje, że nie szkodzi i jest bezpieczny dla naszego organizmu, a inne źródła podają, że szkodzi i jest rakotwórczy. Szczerze, nie wiem co myśleć na ten temat


Podsumowując: jestem zadowolona z działania kremu Tołpa. Dobrze nawilża, zauważyłam, że wpłynął na poprawę kondycji mojej skóry, świetnie sprawdza się pod makijaż, jednak nie ma filtrów przeciwsłonecznych i ogólnie skład jest mało naturalny.


Czy możecie polecić krem na dzień z dobrym składem?

9 komentarzy:

  1. Nie znam tego kremu. Ja na dzień obecnie używam kremu do twarzy Biolaven daje radę świetnie i z nawilżaniem i z utrzymywaniem makijażu a dla mnie to też ważny aspekt na codzień, ponieważ nie używam baz pod makijaż, bo najczęściej mnie zapychaja 😉

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie mam dobrych relacji z tą marką :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie też często nie sprawdzają się kosmetyki z tej firmy, ten krem jest wyjątkiem.

      Usuń
  3. Bardzo lubię kosmetyki marki Tołpa. Miałam już kilka kremów, żeli i zawsze byłam zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 PRZY KUBKU HERBATY , Blogger