26.4.19

Maseczki pod oczy: ISANA, PUREDERM, RIVAL DE LOOP

maseczki pod oczy Isana

Kluczowym elementem mojej codziennej pielęgnacji jest dbanie o skórę wokół oczu, która akurat u mnie jest bardzo wymagającą. Często miewam cienie pod oczami, dość głębokie zmarszczki, do tego często borykam się z problemem przesuszonej skóry w tym miejscu. Ze względu na to, że skóra wokół oczu jest cieńsza, delikatniejsza toteż wymaga specjalnego traktowania. Poza kremem pod oczy stosuję dodatkową pielęgnację w postaci masek. Mam trzy ulubione produkty, są to: Purederm Kolagenowa maseczka pod oczy w płatkach, Isana Maseczka oczy i usta oraz Rival de Loop Maseczka pod oczy.



Purederm, Collagen Eye Zone Mask (Kolagenowa maseczka na oczy)
cena: ok 13 zł

Po ten produkt sięgnęłam z ciekawości. Lubię maski w płachtach, które dobrze się u mnie sprawdzają i są wygodne w aplikacji, dlatego liczyłam na podobne efekty przy udziale tych płatków.

W opakowaniu (woreczek strunowy) znajduje się 30 płatków nasączonych substancją zawierającą m.in. kolagen, witaminę E, ekstrakt z zielonej herbaty. Zazwyczaj kupuję je w Hebe, gdzie często bywają w promocji. Po użyciu należy się upewnić, że opakowanie zostało szczelnie zamknięte. Mnie już zdarzyło się, że płatki wyschły i pół opakowania wylądowało w koszu.

Płatki są duże i dobrze nasączone, przy tym są niesamowicie cieniutkie. Płatki dobrze przylegają też do skóry. Maseczkę najczęściej kładę przed pójściem spać, czasem przed ważnym wyjściem. Zwykle potrzeba około 5 minut by cała substancja z płatków została wchłonięta przez skórę. Kolejny krok to nałożenie kremu pod oczy. Efekty jakie widzę, to delikatnie napięta skóra pod oczami, przez co zmarszczki są mniej widoczne. Cienie również są zauważalnie zredukowane. Skóra jest dobrze nawilżona i w ogólnie lepszej kondycji.



Isana, Maseczka oczy i usta `Pielęgnacja przeciwzmarszczkowa`cena: 2 zł/  6 ml

Maseczki Isana i Rival de Loop to właściwie to samo, różnią się tylko opakowaniami.

Maseczki dostępne są tylko w drogeriach Rossmann. Jedno opakowanie, to tak naprawdę 4 oddzielone saszetki, zawierające po 1,5 ml kremowej maseczki. Jedna taka saszetka starcza mi na 5-6 aplikacji. Produkty jak dla mnie nie pachną. W swoim składzie maja m.in. olejek makadamia, kwas hialuronowy, olejek z pestek winogron, witaminę E, pantenol. Za taką cenę, składniki są naprawdę dobre.

Te produkty nie mają wad. Mogę o nich pisać tylko w samych superlatywach. Maseczkę stosuję podobnie jak płatki tylko na noc solo, nie ma potrzeby dodatkowego nakładania kremu. Jeżeli ktoś by chciał, można stosować tę maskę codziennie, właśnie jako krem pod oczy. Skóra po zastosowaniu tego produktu jest odżywiona, świetnie nawilżona, miękka w dotyku i elastyczna. Cienie pod oczami właściwiej zniknęły, a zmarszczki stały się płytsze. Maseczka szybko się wchłania, pozostawiając delikatny tłusty film, co jest zrozumiałe gdy w składzie są olejki. Nie podrażnia i nie wywołuje alergii. Te maseczki mogą zachwycić swoim działaniem.



Podsumowując: szczególnie będę Was zachęcać do wypróbowania maseczki pod oczy z Isany. Niska cena i dobra jakość, z dobrym składem. Świetnie nawilża, przy dłuższym stosowaniu pozytywne efekty są jeszcze bardziej widoczne. Natomiast Maseczka w płatkach może się fajnie sprawdzić przed ważnym wyjściem, gdyż fajnie napina i uelastycznia skórę. Jednak nie ma tak dobrego składu jak maseczka z Isany


Czy macie ulubione produkty do pielęgnacji skóry wokół oczu? 

6 komentarzy:

  1. Wow aż 30 płatków w jednym opakowaniu :D Muszę rozejrzeć się też za Isaną ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chętnie wypróbuję maseczkę z Isany. Ja do tej pory jakoś nie za bardzo dałam o skórę pod oczami.Czasami używam jakiś maseczek. Nie mam problemu ze skórą pod oczami ale ostatnio postanowiłam to zmienić i zamówiłam krem pod oczy. Jestem ciekawa efektów :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe jak u mnie by się sprawdziła maseczka z Isany, na pewno wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 PRZY KUBKU HERBATY , Blogger