12.7.19

Lirene| Żel pod prysznic z olejkiem mango&jaśmin

blog pisany przy kubku herbaty
Czy można zachwycić się żelem pod prysznic? Okazuje się, że tak. Do tematu żeli pod prysznic podchodzę bardzo praktycznie. Ma dobrze myć i ładnie pachnieć. I taki jest żel pod prysznic Lirene z olejkiem Mango & Jaśmin. Jednak to nie wszystko co robi.

Lirene Dermoprogram, Mango i jaśmin, Żel z olejkiem pod prysznic
cena: ok 12 zl/400ml

Najmniej lubianą przeze mnie czynnością w aspekcie pielęgnacji jest regularne stosowanie balsamów do ciała. Nie potrafię się do tego zmotywować. Dlatego miewam problemy z przesuszoną skórą. Stosowałam różnego rodzaju żele o właściwościach nawilżających jednak, to było za mało. Strzałem w dziesiątkę okazał się zakup żelu pod prysznic z olejkiem marki Lirene.
Zacznę od zapachu, który jest cudowny, rześki i cytrusowy. Zachwycam się nim za każdy razem, gdy biorę prysznic. Zapach pozostaje na skórze przez kilka godzin.
Żel pieni się świetnie i oczywiście spełnia swoją główną rolę czyli dobrze myje ;-) Najbardziej jednak jestem zadowolona z tego, że ten żel przy okazji fajnie nawilża moją skórę. W swoim składzie zawiera olejek z mango, który działa nawilżająco i wygładzająco. I taka jest właśnie moja skóra po kąpieli nawilżona i wygładzona, efekty zauważyłam po pierwszym użyciu. Pomimo, że jest to olejek nie pozostawia tłustego filmu na skórze. Jestem zachwycona tym produktem.

12 komentarzy:

  1. Muszę koniecznie wypróbować ten żel, jeśli mówisz że nawilża :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie miałam lepiej nawilżającego żelu pod prysznic :)

      Usuń
  2. Nie używałam jeszcze żelu z Lirene. Lubię żele o takim zapachu jak ten, szczególnie w porze letniej :) Fajnie, że też nawilża.

    OdpowiedzUsuń
  3. dla mnie to nowość, bo jeszcze nigdzie go nie widziałam. Kocham jednak mango :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam go do tej pory tylko w Hebe, warto wypróbować :)

      Usuń
  4. Ja też od żeli wymagam tylko, by dobrze oczyszczał i był przyjemny w użyciu, ale czasem któryś jest mnie w stanie zachwycić. Tego nie znam, ale chętnie poznam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie kilka żeli zachwyciło, a właściwie to ich zapachy. Ten żel przed zakupem też musiałam powąchać ;)

      Usuń
  5. Może za jakiś czas go poznam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Musi naprawdę pięknie pachnieć :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 PRZY KUBKU HERBATY , Blogger